niedziela, 27 grudnia 2020

"Falling fast" Bianca Iosivoni








Falling fast
Bianca Iosivoni
Cykl: Hailee & Chase (tom 1)
Wydawnictwo: Jaguar






"Falling fast" to pierwsza książka tej autorki, którą udało mi się przeczytać. Nie ukrywam, że do sięgnięcia po ten tytuł najbardziej przekonała mnie ta okładka, która naprawdę świetnie się prezentuje. Jednak zanim postanowiłam ją zacząć czytać, zdążyłam już zapomnieć, o czym tak właściwie miała ona być. Na wstępie mogę powiedzieć, że spodobał mi się styl autorki i całkiem dobrze czytało mi się tę powieść. Jednak mam kilka zastrzeżeń do samej historii.


Główną bohaterką jest 21-letnia Hailee, która pewnego dnia postanowiła wsiąść do swego auta, aby podróżując, mogła przy tym odhaczyć kilka punktów, miejsc ze swojej listy. Dziewczyna była w okolicy Fairwood, czyli w miejscu, gdzie mieszkał jej najlepszy przyjaciel. Ich przyjaźń była dość nietypowa, ale w dzień jego urodzin zdecydowała się wybrać na cmentarz, gdzie spoczywał bliski jej człowiek. Dziewczyna nie planowała w ogóle trafić do tej miejscowości, nie miała tego w swoim planie, ale przez awarię samochodu, nie miała innego wyjścia. Zatem zdecydowała się zostać tak długo, aż będzie mogła ruszyć dalej w drogę. Stwierdziła, że dowie się więcej o swoim przyjacielu, dotrzyma obietnicy, ale nie przewidziała, że pozna tu takiego człowieka jak Chase, a także takich ludzi jak ci, którzy tu mieszkają.


Szkoda, że powieść ta jest tak przewidywalna, gdyż zaledwie po kilku rozdziałach wiedziałam, w jakim kierunku zmierza dalej akcja.  Ponadto nie podoba mi się w niej to, że wydarzenia rozgrywają się tu w ciągu trzech tygodni. To dla mnie nierealne, żeby bohaterowie aż tak mocno się z sobą zżyli, tak otworzyli. Podobne wrażenia mam co do relacji głównych bohaterów, którzy nie skradli mego serca. Zrozumiałabym to wszystko, gdyby więcej czasu minęło, a tak wypada to dość nienaturalnie. 


Pomimo tych wad chyba nadal planuję sięgnąć po kolejny tom. Mam nadzieję, że tam już będzie o wiele lepiej. Ten i tak całkiem dobrze mi się czytało, wciągnęłam się dość prędko. Jednak spodziewałam się czegoś ciekawszego po tym tytule. 

♥ Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz