wtorek, 26 lipca 2016

Liebster Blog Award #1



Otrzymałam  dwie nominacje do LBA. Serdecznie za nie dziękuję. <33 Dziś odpowiem na jedną z nich od Magdy z bloga Pomiędzy Wersami





1. Ile masz książek w swojej biblioteczce? 

Zdecydowanie za mało :P Jest to spowodowane przede wszystkim tym, że większość serii książek, które udało mi się przeczytać miałam z biblioteki. Posiadam również czytnik. ;)

2. Gdybyś mogła, żyć w jakimś książkowym świecie, jaki świat to by był? Dlaczego?

Już kiedyś się nad tym zastanawiałam. Nie potrafię wybrać jednej książki, więc mam tu trzy serie:
  • Akademia Wampirów
  • Harry Potter
  • Wybrani
W tych książkach jest tyle wspaniałych miejsc, chociaż są związane ze szkołą. Jest też tu kilku moich ulubionych bohaterów. Sądzę, że byłabym tam w miarę bezpieczna przez jakiś czas. xd

3. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Trudne pytanie, ale będzie to pewnie powiązane z językiem angielskim.

4. Czy podjęłaś już jakąś książkową współpracę?

Nie. ;)

5. Czy masz jakiś książkowych mężów? 


Mam nadzieję, że nie przeoczyłam kogoś. Uwielbiam ich. Są jeszcze inni, których bardzo lubię, ale nie aż tak bardzo :) 

  • Patch Cipriano 
  • Damon Salvatore
  • Adrian Iwaszkow
  • Tobias Eaton
  • Christophe Reynard
  • Will Herondale
  • Jace Herondale

6. Twoja ulubiona książka, trylogia, seria.


Moją ulubioną książką jest "Morze Spokoju". Czytałam ją już dawno, ale pamiętam, że skończyłam czytać nad ranem. Nie mogłam przestać, gdyż tak bardzo mnie wciągnęła ta historia. Podobała mi się ona pod każdym względem. Trochę tajemnicy, romansu i ciekawych bohaterów. 

Jeśli chodzi o serie książek to bardzo lubię  "Akademię Wampirów" i "Trylogię czasu". ;]


7. Z jakim bohaterem literackim chciałabyś porozmawiać i dlaczego?

Patrz punkt 5. Z powodów takich, a nie innych :D 

8. Twój ulubiony autor/ka? Dlaczego to właśnie jego/ją lubisz?

Nie mam jeszcze ulubionej autorki czy autora. Jednakże bardzo lubię twórczość J. K. Rowling, C. J. Daugherty, Richelle Mead, Kerstin Gier.

9. Twoje ulubione wydawnictwo?

Nie mam takiego. 

10. Książka, którą poleciłabyś wszystkim... Dlaczego?

Sądzę, że byłaby to właśnie książka już przeze mnie wspomniana, czyli "Morze Spokoju" <33 

11. Chciałabyś w przyszłości napisać książkę? Jeśli tak to w skrócie o czym by była?

Wolę czytać książki :D Nie sądzę, że dałabym radę napisać tak dużo, by powstała książka. xd


Teraz moje pytania:
  1. Co czytasz aktualnie? Polecasz?
  2. Wolisz kupować książki w księgarniach internetowych czy stacjonarnie? 
  3. Twój ulubiony męski bohater. Dlaczego właśnie on? 
  4. Ile czasu zajmuje Ci przeczytanie jednej książki? 
  5. Ulubiona okładka książki.
  6. Ulubiona książka. Dlaczego ona?
  7. Preferujesz czytanie po nocach czy w ciągu dnia?
  8. Z którym bohaterem chciałabyś się przyjaźnić?
  9. Który bohater książkowy jest najbardziej do Ciebie podobny?
  10. Ulubiona trylogia i seria książek. 
  11. Którą książkę powinnam przeczytać i dlaczego?
xoxo
Julia 

18 komentarzy:

  1. Hah, świetnie wykonałaś ten tag :D
    Harry Potter <3 Tak! Zdecydowanie
    Damon, Tobias, Jace <3 Kocham ich :D
    W sumie racja, kto nie chciał by pogadać ze swoją sympatią :D
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG i bardzo ciekawe odpowiedzi. Kto nie chciałby żyć w świecie Harry'ego Pottera? :D W Twoim zestawieniu książkowych mężów jest aż czterech moich xD ♥ Pozdrawiam gorąco ;)
    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam "Morze Spokoju"! To jedna z moich ulubionych książek. Czytałam ją już tyle razy i nadal mi się nie znudziła. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się przekonać trzy osoby w rodzinie, by ją przeczytały. Wszystkie zadowolone :D

      Usuń
  4. Z miłą chęcią odpowiem na twoje pytania i bardzo dziękuję za nominację. ;)

    http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam problem... Albo czytnik, albo do biblioteki, a na półkach pustki :D
    Gratuluję LBA, ja też uwielbiam Herondalów <3 <3

    Zostaję tu na dłużej!
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę to zmienić :D
      Dziękuję :) Will i Jace są świetni :D

      Usuń
  6. Również mam czytnik i szczerze go uwielbiam :D
    Ooo, Akademia <3
    Skąd jest Christophe Reynard? Bo resztę znam, ale tu nie mam pojęcia :'D
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne anioły :) Główna bohaterka działała mi na nerwy, ale cóż... :D
      Wkrótce odpowiem na Twoje pytania :)

      Usuń
  7. O jeju, jak ja bym chciała znaleźć się w Hogwarcie *.*
    Harry rządzi! <333
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie ma osoby, która nie chciałaby żyć w Hogwarcie, właśnie czytam Harry'ego Pottera w oryginale i nie mogę przestać się zachwycać <3 A moja lista książkowych mężów jest tak długa, że pewnie nie zmieściłaby się w jednym poście.
    O matko, kocham Morze Spokoju! Najlepsza książka NA ever :3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytam właśnie Harry'ego :D Nie wiem, dlaczego ja tego wcześniej nie zrobiłam.

      Usuń
  9. Właśnie odkryłam Twojego bloga :) Podoba mi się tu, zostaję na dłużej! :D
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczęłam przygodę z blogiem http://zagubiona-ksiazkoholiczka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń