piątek, 2 września 2016

Podsumowanie sierpnia ♥




Większość z Was rozpoczęła kolejny rok nauki w szkole. Ja natomiast mam jeszcze miesiąc wakacji. Będę marudzić dopiero w październiku. :P

Jest to moje pierwsze podsumowanie miesiąca. Chcę, aby były one krótkie i treściwe. Udało mi się przeczytać sporo książek w sierpniu. Chciałabym w kolejnych miesiącach też mieć podobne wyniki czytelnicze, ale będzie pewnie mniej czasu na to. 

Jakiś czas temu dodałam spis recenzji, który widnieje na pasku. Myślę, że ułatwi to wyszukiwanie danej książki. :) 

Niektóre recenzje pojawią się już wkrótce. :D 


  • Silver. Pierwsza księga snów
  • Love, Rosie
  • Zanim się pojawiłeś
  • Black Ice
  • Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
  • Wybacz mi, Leonardzie
  • Chłopak na zastępstwo
  • Buszujący w zbożu
  • The Fault in Our Stars
9 książek

♥ Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes


Liczba obserwatorów wynosi 33.
Dziękuję ♥ <3



xoxo
Julia


8 komentarzy:

  1. Mamy podobną liczbę obserwatorów :D Ja w ogóle nie robię na swoich blogu podsumowań miesiąca. Także uwazam, że ''Zanim się pojawiłeś'' to najlepsza ksiazka ii chcialabym zeby każdy na swiecie ją przeczytał haha :)
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie niezły wynik przy przeczytanych książkach! ;) Mi jakoś nie po drodze do liczenia tego, ale może chociaż na koniec wakacji pokuszę się o jakieś podsumowanie. ;) I przybijam wirtualną piąteczkę - ja też nadal mam wakacje. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz skusiłam się na liczenie i podoba mi się to :D

      Usuń
  3. UUUU!!! Widzę same perełki w tym zestawieniu!!
    Gratuluję! Ale czego? Przede wszystkim dłuższych wakacji hahahaha :D, a także obserwatorów! :D
    Bardzo dobry pomysł z tym spisem recenzji!
    Czekam na nowe posty!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam z tego stosiku:
    Love Rosie- dobra, ale nie genialna książka.
    Zanim się pojawiłeś- dla tej pozycji przepadłam. Uwielbiam.
    Natomiast Chłopaka na zastępstwo i Black Ice chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim się pojawiłeś jest cudowne <3 ♥

      Usuń