czwartek, 25 lipca 2024

„Tancerze burzy” Jay Kristoff | krótka recenzja

 



Tancerze burzy
Jay Kristoff
Cykl: Wojna Lotosowa (tom 1)
Wydawnictwo: Uroboros




„Tancerze burzy” to książka, której początek był dla mnie nieco ciężki, gdyż pojawiło się tu sporo informacji, nazw czy imion, które nie były takie łatwe do zapamiętania, jak mogłoby się wydawać. W końcu nie bez powodu mamy tu słowniczek z tymi trudniejszymi wyrażeniami.


Trzeba przyznać, że autor zdecydowanie nie poszedł na łatwiznę, jeśli mówimy o ukazanym tu świecie przedstawionym, dlatego czytelnik musi przebrnąć przez te kilkadziesiąt stron, żeby w końcu z łatwością zrozumieć, co się dzieje.


Jednakże z czasem o wiele lepiej i sprawniej czytało mi się ten utwór, niesamowicie się wciągnęłam w tę historię, jak w końcu poukładałam sobie w głowie co i jak. Uwielbiam relację/więź głównej bohaterki z pewnym stworzeniem i to jak się ze sobą porozumiewali. Jestem ciekawa, jak wypadną kolejne tomy, po które z pewnością sięgnę!


♥ Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz