czwartek, 25 lipca 2024

„Tajemnice Fleat House” Lucinda Riley | krótka recenzja

 



Tajemnice Fleat House
Lucinda Riley
Wydawnictwo: Albatros





„Tajemnice Fleat House” to książka, która mnie nieco rozczarowała. Liczyłam, że otrzymam tu intrygującą zagadkę w klimatycznym i urokliwym miejscu, a tak się nie stało.


Miałam nadzieję, że bardziej wciągnie mnie ta historia, a bywały takie nużące fragmenty. Mocno skupiono się tu na życiu kilku bohaterów, co nie każdemu się spodoba, a poza tym czasami odczuwałam mętlik przy poznawaniu ich losów. Niektóre dialogi czy wydarzenia też pozostawiały wiele do życzenia, nie polubiłam przedstawionych tu postaci.


Ogólnie jest to dość średnia pozycja z mało satysfakcjonującym zakończeniem, zabrakło tego czegoś tu w całości, ale w sumie sprawnie zapoznałam się z ukazanymi tu zdarzeniami.


♥ Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz