czwartek, 25 lipca 2024

„Szepcząca czaszka” Jonathan Stroud | krótka recenzja





Szepcząca czaszka
Jonathan Stroud
Cykl: Lockwood & Co. (tom 2)
Wydawnictwo: Poradnia K





„Szepcząca czaszka” to książka, która ponowie to zrobiła i niesamowicie mnie wciągnęła w ten wykreowany przez autora klimatyczny świat, który bardzo mi się podoba. Miło było powrócić do tych młodych oraz uzdolnionych agentów i ich głównie nocnych przygód.


Pewna gadająca czaszka była naprawdę miłym urozmaiceniem, chociaż żałuję, że było jej stosunkowo tak mało, bo po tym tytule liczyłam po prostu na nieco więcej jej udziału w tym tomie.


Powieść tę bardzo sprawnie i przyjemnie mi się czytało, ale chyba odrobinkę mniej ten tom mi się podobał od poprzedniego. Fabuła tamtego była bardziej intrygująca i tajemnicza, więcej się tam działo. Jednak polecam tę historię i z pewnością przeczytam kolejny tom, bo świetnie się bawię, sięgając po te książki.


♥ Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz