niedziela, 6 września 2020

"Jednak mnie kochaj" Laura Kneidl











Jednak mnie kochaj
Laura Kneidl
Cykl: Jednak mnie kochaj (tom 1)
Wydawnictwo: Jaguar







"Jednak mnie kochaj" Laury Kneidl to książka, która przekonała mnie do siebie przede wszystkim swoją okładką, ale także w większości pozytywnymi rekomendacjami na swój temat. Liczyłam na lekki i przyjemny romans między studentami, ale się zdziwiłam, gdy otrzymałam coś bardziej wartościowego, niż przypuszczałam przed jej przeczytaniem. 


Główna bohaterka ma na imię Sage. Gdy tylko skończyła osiemnaście lat, wyprowadziła się z domu, aby studiować w miejscu bardzo oddalonym od swojej rodziny. Początkowo nie miała zbyt wiele ze sobą rzeczy, jak i pieniędzy. Wzięła jedynie te najpotrzebniejsze przedmioty do Melview w Nevadzie, gdzie zamierzała studiować. Nie znała tam nikogo, a poza tym nawet nie miała, gdzie mieszkać, więc w pierwszych tygodniach nocowała w swoim samochodzie. Jednak poznanie April skutkowało pewnymi zmianami. Dziewczyny dość prędko się ze sobą zaprzyjaźniły. Luca to brat April, który również przyczynił się do zmian w życiu głównej bohaterki. 


Nie spodziewałam się, że ta książka aż tak bardzo mnie wciągnie od pierwszych stron. Chociaż czytając ją, miałam wrażenie, że coś podobnego już kiedyś czytałam, co bardzo wtedy mi się podobało. Na plus zdecydowanie relacja głównej bohaterki z bratem April, która rozwija się w sposób naturalny. Występuje tu również humor, który cenię w takich książkach. Sage ma pewien problem, który sprawia, że niektóre sytuacje są dla niej niezwykle problematyczne. Jestem w stanie zrozumieć jej zachowanie i decyzje po czymś takim. Widać, jak takie postępowanie może mieć wpływ na drugiego człowieka. To nie jest coś, o czym można łatwo zapomnieć. Jest wręcz przeciwnie, bo to sprawia, że czasami nie można normalnie funkcjonować, gdyż przeszłość przypomina o sobie w najmniej spodziewanych momentach. Jednakże nie potrafię zrozumieć rodziny głównej bohaterki, gdyż dziewczyna się przeprowadziła dość nagle, a oni niezbyt się interesują jej życiem. 


"Jednak mnie kochaj" to książka, którą niezwykle przyjemnie się czyta. Chociaż porusza trudny problem, ale autorce udało się go odpowiednio przedstawić. Uważam, że bohaterowie zostali dobrze wykreowani. Rozumiem ich decyzje i zachowanie. Chociaż nieco wiadomo, w którym momencie skończy się ten tom. Mam ochotę poznać dalsze losy, także pewnie niedługo się za niego zabiorę.

♥ Julia

4 komentarze:

  1. Ta seria mnie prześladuje od paru miesięcy, a mnie na razie do niej nie ciągnie. Pewnie za jakiś czas ją przeczytam, przynajmniej pierwszy tom.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam już drugi tom i on mnie rozczarował ;/ Autorka mogła spokojnie zamknąć historię w jednym tomie ;)

      Usuń
  2. Świetnie się bawiłam! Bardzo mi się podobała, a Kneidl podeszła dojrzale do poruszanych tematów. Czekam na kolejne powieści jej autorstwa wydane w Polsce <3

    OdpowiedzUsuń