środa, 22 listopada 2017

Serie i trylogie, których nie zamierzam kończyć.


Bez zbędnego przedłużania przedstawiam wam serie, których nie chcę kończyć z różnych powodów. Napiszcie mi czy znacie je, a może już je przeczytaliście. Co o nich sądzicie? Jestem również ciekawa co znalazłoby się na waszej liście. ;)



1. "Dom Nocy" P.C. Cast, Kristin Cast
To może was zaskoczyć, gdyż udało mi się przeczytać ją prawie w całości. Nie chcę jednak zapoznać się z ostatnim tomem. Mam wrażenie, że czytałam to wieki temu. Nie pamiętam już większości bohaterów, a także wydarzeń. Nie widzę sensu, by się do niej zmuszać. Nawet nie wiem, dlaczego mi się to podobało. xd Teraz wszyscy na to narzekają i uważam, że ze mną mogłoby być w sumie podobnie. Ostatnio siostra próbowała przebrnąć przez ostatnią część, ale po kilku stronach odpuściła sobie.


2. "Pamiętniki Wampirów" L.J. Smith
Moją przygodę z "Pamiętnikami Wampirów" zakończyłam na "Pieśni Księżyca" i nie mam pojęcia, która to część. Jest to spowodowane tym, że to jest dziwnie podzielone na księgi i tomy, więc totalnie się pogubiłam. Serial był moim życiem, więc zapragnęłam zapoznać się z wersją papierową. Nie wyszło tak jak się spodziewałam. Nie dałam rady czytać dalej, gdy zrobiło się zbyt dziwnie. ;/


3. "Trylogia Anioła" L.A. Weatherly
Tu przeczytałam jedynie "Anioła", czyli pierwszą część. Dalsze zapowiadają się bardzo schematyczne, więc nie zamierzam się do nich przymuszać. Może kiedyś dałabym radę.


4. "Pocałunek anioła" Elizabeth Chandler
Zapoznałam się z trzema pierwszymi tomami, które nawet mi się podobały. Jednak po dłuższym czasie próbowałam zabrać się za czwarty, ale nie mogłam się w nią "wgryźć", więc dałam sobie spokój z nią.


5. "Bezmyślna" S. C. Stephens
Koleżanka mi ją poleciła, więc ją wypożyczyłam i przeczytałam. Książka strasznie schematyczna, ale nie wiem jakim cudem mi się podobała. Mam na myśli pierwszy tom. Drugi natomiast był tak okropny z irytującą główną bohaterką, że większość musiałam pominąć. Ostatniej serdecznie podziękuję. Nie zamierzam przechodzić przez to ponownie. xd


6. "Girl Online" Zoe Sugg
Zoe uwielbiam wręcz. Dzięki niej poznałam Saccone Joly's, których również kocham. Dzięki nim zdecydowałam się na taki, a nie inny kierunek studiów. Byłam więc ciekawa, jak Zoe poradziła sobie z tym zadaniem. Główna bohaterka była taka dziwna i ciągle miała jakieś żenujące wpadki. Pomysł był całkiem fajny, lecz nie oryginalny i nieco schematyczny. Jednak dałam Zoe szansę i przeczytałam drugi tom, ale po ostatni nie zamierzam. 


♥ Julia

32 komentarze:

  1. Kiedyś zaczęłam czytać Pamiętniki Wampirów, ale serial pobił książki na głowę. Były one strasznie pokręcone i sama treść nieszczególnie przypadła mi do gustu.

    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo mnie zaciekawiły, ale więcej już nie mogłam czytać. :D Serial faktycznie był o niebo lepszy. ♥

      Usuń
  2. "Pieśń księżyca" to szósty tom :D Według tego nowego podziału :D Sama autorka napisała tylko cztery :D
    Uwielbiam tę serię, ale od 5+ czytałam tylko dla Damona xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego się nie zrobi dla ukochanego bohatera. :D ♥

      Usuń
  3. Trylogię Anioła również porzuciłam, ale dlatego, że długo przyszło mi czekać na premiery kolejnych części i zwyczajnie się zniechęciłam.
    Miałam podobną sytuację jeśli chodzi o "Bezmyślną". Też została mi polecona, ale poczytałam trochę opinii i uznałam, że takiego trójkąta miłosnego nie zdzierżę ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wszystkich serii znam tylko Pamiętniki Wampirów. Czytałam pierwsze tomy wieki temu, ale nadal pamiętam jak mnie irytowała ta lektura. Na pewno do niej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie dwie serie książek, które tutaj przedstawiłaś! "Pamiętniki wampirów" skończyłam na pierwszej części i do dnia dzisiejszego nie ruszyłam się z miejsca. Uważam, że lepiej jest poświęcić czas na serial, który zaciekawił mnie bardziej od książek. Druga seria to "Girl Online". Pierwszy tom zaciekawił mnie, czytało mi się go miło, jednak moim zdaniem kolejne części są pisane na siłę, jedynie dla zarobku :c

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/11/listy-do-utraconej.recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie serial jest lepszy. :D
      Zgadzam się co do "Girl Online". Lubię oglądać filmiki Zoe, ale pisanie niech zostawi innym. xd

      Usuń
  6. O, z pewnością sama nie brałabym się za kończenie "Domu nocy" oraz "Pamiętników wampirow"! Straszne tasiemce. Co do "Pamiętników" to akurat serial był bardzo fajny, ale książki... nie wiem, miałam jakieś dziwne uprzedzenie XD.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był jeden z pierwszych seriali, od którego wszystko się zaczęło. XD

      Usuń
  7. Ja również mam kłopot z Domem nocy. Książki nie za bardzo mnie pochłonęły, a czytanie wielu tomów, które nie są interesujące nie za bardzo mnie interesuje.
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Mamy wiele ciekawszych książek. ;D

      Usuń
  8. Również raczej nie dokończę serii: "Dom Nocy" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy czytałam żadnej z tych serii i chyba nie zamierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko książki Zoe. W sensie znam, ale nie czytałam :D Nie dałam rady :/
    Reszta jest mi jeszcze obca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do TAGU! Zapraszam : http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2017/11/studio-accantus-book-tag-monolog-z.html

      Usuń
  11. Pierwszej i piątej nie czytałam w ogóle, a pozostałych też nie skończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Głupio się przyznać, ale nie przeczytałam żadnej z wymienionych serii/trylogii. Chyba to zupełnie nie moje klimaty :p

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś czytałam właśnie pierwszą część Bezmyślnej, książka tak mi się nie podobała, że nie sięgnę po kolejne również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczęłam czytać Pamiętniki, ale nie dałam rady skończyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób nie dało rady tego dokończyć. XD

      Usuń
  15. Pierwszych 5 nie czytałam i raczej nie zamierzam, a jeżeli chodzi o Girl Online to czytałam i podobały mi się (choć skończyłam na dwóch tomach) :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń