sobota, 19 listopada 2016

RANDKA W CIEMNO BOOK TAG #1


Jakiś czas temu, całkiem niedawno, pojawił się na moim blogu pewien TAG (KLIK), a dzisiaj postanowiłam wykonać kolejny. Wczoraj wieczorem skończyłam czytać książkę i powinnam napisać recenzję, ale nie dam rady tego zrobić. Książka musi poczekać jeszcze trochę na zrecenzowanie. Staram się mieć zawsze kilka recenzji powieści napisanych do przodu, ale tagi lubię tworzyć i od razu opublikować Wam. Ten tydzień był naprawdę ciężki, a następny też ma taki być. Zbyt wiele nauki mam obecnie na studiach. 

Teraz czas na zasady. 
Wybieram sześć książek, opisuję je w trzech słowach, a to Wy zgadujecie tytuły. Klikając w dany link, przeniesiecie się do moich recenzji, albo na stronę Lubimy Czytać. W ten sposób dowiecie się, czy udało Wam się wszystko odgadnąć. Oczywiście liczę na to, że podzielicie się ze mną swoimi wynikami w komentarzach poniżej. Zaczynajmy! :D
1.














2.



                                                                                                                   










3.














4.














5.














6.















Bardzo podobało mi się wykonanie tego zadania. Starałam się wybrać te tytuły książek, o których większość z nas słyszała, albo już przeczytała. W przyszłości chciałabym wykonać ten tag jeszcze raz. Może coś trudniejszego? (XD) Napiszcie mi Wasze wyniki. :))

xoxo
Julia

31 komentarzy:

  1. Mój wynik to 3/6, ale uważam to za bardzo dobry wynik, bo pozostałej trójki tytułów po prostu nie znałam :P Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadłam 4 :D W 5 się nie pojawia co to ;) I będę wyczekiwać następnej części tego tagu w twoim wykonaniu. :D
    Pozdrawiam WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. :DD
      Dzięki za informację. Poprawione już jest. :)
      Miło mi to słyszeć. :>

      Usuń
  3. U mnie 0 trafień, ale na powieścią Hoover zastanawiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że za łatwe to zrobiłam. :DD

      Usuń
  4. 5/6 myślę, że spisałam się bardzo dobrze :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra, powiedzmy, że najpierw Ci tu napiszę moje domysły - potem posprawdzam - a w odpowiedzi pośmieję się z tego jak namieszałam xD
    1. Eee, łatwee. "Szklany tron" (swoją drogą właśnie kończę 2 tom xD)
    2. Boże nie mam pojęcia xD
    3. Ja się nie odzywam :')
    4. "Złodziejka książek"?
    5. Chyba nie czytałam książki o podobnej tematyce :')
    6. Wampiry? Eeee, Zmierzch? ;_;
    Już wiem, że źle mi poszło ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wszystkim, ale żebym "Akademii..." nie poznała?!?!?! ;_______________;
      Depresja. Znicz poproszę, dla poległej koleżanki [*]
      Powiem Ci, że przyszedł mi do głowy pomysł z "Girl online" ale zapomniałam tytułu xD

      Usuń
    2. Uwielbiam Twoje komentarze. :DD
      Nie jest źle. :P

      Usuń
  6. grrrr, tylko dwa trafienia, ale wszystkie z tych książek mam na liście, muszę w końcu się za siebie wziąć!

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadłam dwie! Szklany tron i Złodziejke ksiązek :D Przy Akademii byłam blisko, ale ja czytam za dużo powieści o wampirach, więc miałam milion pomysłów xD
    Reszty nie czytałam, Love Rosie i Hoover to obyczajowe romansidła, czyli coś czego nienawidzę, więc jestem dumna, że nie zgadłam xD
    Kasia z Kasi recenzje książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wiele książek o wampirach przeczytałam. :DD
      Rozumiem. Nie każdy czyta i lubi to samo. :))

      Usuń
  8. 1. "Szklany tron" ♥
    2. Nie mam pojęcia :D AAAAAAAAAAAAA "Ugly Love"! No nie dziwię się, że nie zgadłam :D
    3. "Love, Rosie" taaaaaaaaaaaak!!! ♥
    4. "Złodziejka książek"-ej to było łatwe! :D
    5. Myślałam, że to "Ostatnia Spowiedź" :P
    6. "Akademia Wampirów" ♥♥♥ Dimka i Adrian!!!! AAAAAAA!! *.* ♥♥♥

    Genialny post i czekam na jeszcze jeden lub dwa, ewentualnie siedem!! *.*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze Ci poszło. :D
      Bo to miało być łatwe w czwórce. :P
      "Ostatniej spowiedzi" nie czytałam, także nie mam pojęcia, o czym to jest. :D
      A bardzo dziękuję. :D Zrobię, bo podobało mi się wymyślanie tego wszystkiego i tworzenie tych zdjęć. :))
      :*

      Usuń
  9. Super pomysł na ten tag, mi się udało odgadnąć tylko Girl Online,haha. :D
    A tak w ogóle, jak już mowa o tagu... nominowałam ciebie do Tea Book Tag, więc jak znajdziesz chwilę, to możesz je wykonać.
    Życzę udanego weekendu! ♥ :)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy czyta coś innego, także no. :DD
      A dziękuję za nominację. :))

      Usuń
  10. Wynik 4/6 i jestem z siebie dumna. Nie sądziłam, że tyle będę znała książek :D
    Myślałam, że KONCERTY, FOTOGRAFIA to "Ostatnia spowiedź" haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś już drugą osobą, która wspomina o tej "Ostatniej spowiedzi". Hmm... Może bardziej się zainteresuję tą książką w przyszłości. :D

      Usuń
  11. Udało mi się tylko dwa zgadnąć :/ Coś ze mną nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 4/6 aż się zdziwiłam, bo tylko jedną z tych książek przeczytałam, a reszta odpowiedzi bazowała na skojarzeniach. ;D Ale trafiłaś na książki, o których albo dużo słyszałam, albo planuję je przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3/6 to nie tak zle. Bardzo fajna zabawa. Koniecznie to powtórz!

    Zapraszam na BT
    http://zaczytanawiedzma.blogspot.com/2016/11/book-tour-uratuj-mnie-anna-bellon.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie zabawy! Sama zgadłam 3/6, bo w przypadku 2 i 3 znalazłam inne książki, które w sumie by pasowały xD Myślałam o Obcej i Pamiętniku Sparksa, a w sumie mogłam się zorientować, bo obie książki będące prawidłowym rozwiązaniem czytałam :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tych książek, które wymieniłaś. Chociaż o "Obcej" słyszę ostatnio wiele dobrego. ;)

      Usuń
  15. Udało mi się zgadnąć 2 tytuły, ale były to jednocześnie tylko te książki spośród wybranych, które czytałam, więc nie jest ze mną tak źle. :D Ważne, że poznaję to, co już czytałam. :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń