niedziela, 18 kwietnia 2021

„Sezon drugi” Max Czornyj









Sezon drugi
Max Czornyj
Wydawnictwo: Filia





„Sezon drugi” Maxa Czornyja to pierwsza książka autora, którą udało mi się przeczytać. Byłam zaintrygowana pomysłem na fabułę, która polega na ukazywaniu wydarzeń zarówno z pierwszego, jak i drugiego sezonu reality show. Chociaż początkowo nie wiedziałam, czy taka forma mi się spodoba. Jednak te rozdziały czy też odcinki były niezwykle krótkie i najczęściej kończyły się w taki sposób, że nie sposób oderwać się od tej historii, która wciąga od pierwszych stron. Z drugiej strony liczyłam chyba na coś bardziej tajemniczego i krwawego po tym tytule.


W pierwszym sezonie pewnego reality show głównymi bohaterami są Sara oraz Adam, którzy muszą ze sobą zamieszkać, udawać małżeństwo, a wszystko to jest oczywiście na bieżąco nagrywane i wyświetlane w telewizji. Jednak sezon pierwszy zakończył się śmiercią. Zatem w kolejnym nie będzie już Sary i Adama, a w ich miejsce wybrano Michała oraz Ewę, którzy zastanawiają się, dlaczego tak właściwie produkcja postanowiła ich wybrać, skoro w ich miejsce mogli znaleźć o wiele ciekawszych ludzi bez problemów. Jednakże kwota jest dla nich zbyt kusząca, żeby zrezygnować z udziału.


Książka ta wciąga od samego początku, że ciężko ją odłożyć na bok. Czytelnik jest zaintrygowany, jak te dwa sezony i bohaterowie łączą się ze sobą, a także jak doszło do tragedii w pierwszym sezonie reality show. Jednak faktycznie największym minusem jest zakończenie tej historii, które na swój sposób mi się podobało, ale nadal uważam, że czegoś mi w nim zabrakło. Spodziewałam się czegoś innego po „Sezonie drugim”, ale to, co otrzymałam, i tak pozytywnie mnie zaskoczyło, a styl autora mi się na tyle spodobał, że z pewnością sięgnę po pozostałe książki.

♥ Julia

2 komentarze:

  1. Na razie czytałam jedną książę autora i już kolejne mam w planach, więc nie wiem czy po ten tytuł sięgnę w najbliższej przyszłości.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzam przeczytać inne książki autora ;)

      Usuń