środa, 19 grudnia 2018

► COURTSHIP BOOK TAG ♥

Zauważenie - książka, którą kupiłaś ze względu na okładkę.

Myślę, że znajdzie się sporo osób, którzy odpowiedzieliby na to podobnie do mnie. :D Wybieram oczywiście trylogię "Silver" Kerstin Gier. <3


Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłaś ze względu na opis.

Raczej ze względu na opis, okładkę i wiele pozytywnych opinii. :D Chodzi mi tu o "Porwaną pieśniarkę" Danielle L Jensen i jej wyjątkowe trolle. ♥



Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania.


To jest trudne, ale wybiorę tu "Złodziejkę książek", ale ze względu na to, że narratorem jest sama śmierć.


Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.

Nie wiem czy po ponownym przeczytaniu niektórych tych książek teraz odpowiedziałabym podobnie, ale miałam tak w przypadku tych serii: "Akademia Wampirów" Richelle Mead, "Harry Potter" J.K. Rowling, "Szklany Tron" Sarah J. Mass, "Off-Campus" Elle Kennedy, "Lux" i "Dark Elements" Jennifer L. Armentrout, i prawdopodobnie "Zmierzch" Stephenie Meyer. xd


Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której przetrwałam noc.



Katja Millay i jej "Morze Spokoju". Wiele książek czytałam na raz, ale ta jedna w szczególności zapadła mi w pamięci. :)


Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć.



Na to chyba nie znajdę jakiejś sensownej odpowiedzi. Nie rozmyślam często nad książkami, które dawno przeczytałam. Prędzej mam tak chwilę po skończeniu jakiejś pozycji. Są takie serie, cykle, trylogie, których nie zapomnę, ale znajdą się takie, których wydarzeń obecnie nie pamiętam. xd


Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.

Zdecydowanie "Promyczek" Kim Holden. ♥ Nagle zrobiło się o tej książce strasznie głośno, ale ja poczekałam, aż minie ten szum. Nie spodziewałam się tak pozytywnej głównej bohaterki, przyjaźni, ciekawych zwrotów akcji, humoru, ale i smutnych momentów. ♥

Spotkanie z rodzicami - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.

Poleciłabym chyba, wspomnianą już powyżej, "Złodziejkę książek", która smuci, wzrusza i ukazuje trudne życie. Jeśli chodzi o coś lżejszego to wybrałabym coś od Colleen Hoover, albo "Harry'ego Pottera". ;D


Myślenie o przyszłości - książka, która będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.

Może to być "Maybe Someday" Colleen Hoover, albo "It Ends With Us" tej samej autorki. Obie książki bardzo lubię i je Wam serdecznie polecam. Chciałabym również zabrać się ponownie za "Harry'ego Pottera" J.K. Rowling i jakieś inne serie. ;)


Dzielimy się miłością - kogo taguję?

Przecież to oczywiste, że wszystkich, którzy mają na to ochotę. ♥ Nie zmuszam do niczego. :D




Poznał ktoś powyższego pana? <3

♥ Julia

4 komentarze: