niedziela, 23 sierpnia 2020

"Hold You Close" Corinne Michaels, Melanie Harlow










Hold You Close
Corinne Michaels, Melanie Harlow
Wydawnictwo: NieZwykłe






"Hold You Close" to książka, która została napisana w duecie przez Corinne Michaels i Melanie Harlow. Miałam na nią ochotę, gdy miała ona swoją premierę u nas, ale potem zapomniałam o tym tytule. Jednak ostatnio udało mi się poznać tę historię w formie audiobooka w ciągu jednego dnia.


Główna bohaterka zakochała się w bracie swojej najlepszej przyjaciółki Sabiny, która była dla niej jak siostra, ale on w młodości złamał jej serce. Minęło wiele lat od tego zdarzenia, ich drogi się rozeszły, ale po latach główni bohaterowie, czyli London i Ian, zamieszkali obok siebie. Jednak i tak nie utrzymywali ze sobą kontaktu, aż do momentu, w którym to stali się najważniejszymi w życiu osobami dla trójki dzieci, które muszą pogodzić się z zaistniałą sytuacją. 


Spodobał mi się opis tej książki. Jednak niestety jestem rozczarowana tą powieścią. Jest ona niezwykle schematyczna i przewidywalna. Liczyłam na lekką historię, jakiś wciągający romans. Jednakże kilka razy przewracałam oczami podczas słuchania tej książki, gdyż to wyszło bardzo nierealne i nienaturalnie. Nie rozumiem, dlaczego autorki zdecydowały się na taką sporą przerwę między wydarzeniami, gdyż to było aż 18 lat i zupełnie tego nie czuć, że aż tyle minęło. Bohaterowie nie wzbudzili mojej sympatii. Ona w młodości skupiła się na swojej karierze, nie angażowała się w związki, a i miała kota. On natomiast miał swój klub, kobiety i wolność. Oboje zachowywali się niezwykle irracjonalnie, a to zakończenie było kiepskie. Natomiast na plus to, że nie czuć, że książka została napisana przez dwie autorki. Ogólnie dość szybko poznałam całość.


To był dobry pomysł na książkę. Jednak wyszło gorzej z jego realizacją. "Hold You Close" jest niezwykle przewidywalne, pełne schematów wraz z bohaterami, którzy zachowują się niezwykle irracjonalnie i infantylnie jak na swój wiek.

♥ Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz