niedziela, 4 kwietnia 2021

„Moc amuletu” Bianca Iosivoni, Laura Kneidl








Moc amuletu
Bianca Iosivoni, Laura Kneidl
Cykl: MIDNIGHT CHRONICLES (tom 1)
Wydawnictwo: Jaguar






Głównej bohaterce pozostało już niewiele czasu, aby odesłać zbiegłe dusze z powrotem do krainy umarłych. Znalazły się one na wolności przez jej czyn i teraz musi zadbać, aby trafiły do podziemia i nie skrzywdziły czy nie opętały więcej niewinnych osób, które nic nie zrobiły, a po prostu stanęły im na drodze do czynienia zła. Posłaniec śmierci dał jej zaledwie 449 dni na odnalezienie tej samej liczby dusz, ale zadanie jest jeszcze trudniejsze, niż się dziewczyna spodziewała. Jednak nie zamierza się poddawać.


Dodatkowo na jaw wychodzą fakty, które sprawiają, że Roxy zaczyna wątpić w to, co uznawała do tej pory za prawdę. Podczas jednej z jej misji, w których zawsze towarzyszy jej partner oraz przyjaciel Finn, Roxana uratowała pewnego mężczyznę, który po przebudzeniu nawet nie pamiętał, jak się nazywał…


„Moc amuletu” to książka, która zdecydowanie zaintrygowała mnie swoją fabułą. Muszę przyznać, że świetnie mi się ją czytało. Nie potrafiłam się oderwać od tej intrygującej i magicznej historii w roli głównej z łowcami, zbiegłymi duszami oraz magią. Główni bohaterowie zostali naprawdę dobrze wykreowani, nie irytują czytelnika swoim zachowaniem czy wyborami. W powieści tej występuje również spora dawka humoru. Zdecydowanie spodobała mi się relacja Roxy oraz nowo poznanej osoby, która rozwija się powoli, a przy tym naturalnie. Jednak nie ukrywam, że niektóre wydarzenia były do przewidzenia.


Początek serii uważam za udany i mam nadzieję, że kolejny tom będzie również na podobnym poziomie. Autorki przedstawiły świat w taki sposób, że nie miałam większych problemów z jego zrozumieniem. Akcja książki rozgrywa się przede wszystkim w Londynie. Warto dodać, że w ogóle nie czuć, że historię pisały dwie autorki. Nie mogę doczekać się kolejnych tomów z serii!

♥ Julia

4 komentarze:

  1. Planuję przeczytać tę serię i jestem ciekawa jak wypadną kolejne tomy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. To całkiem ciekawa książka, chętnie sięgnę po kolejne tomy! :D Choć trochę obawiam się, co będzie się działo przez te sześć książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nawet nie wiedziałam, że aż tyle ma ich być o_O

      Usuń