czwartek, 25 lipca 2019

KSIĄŻKA PRAWDĘ CI POWIE #TAG ♥

HELLO ♥

Ten tag pojawił się u mnie na blogu rok temu i świetnie się bawiłam podczas wykonywania go. :D Osoba, która go wymyśliła, miała naprawdę ciekawy pomysł na niego. Patrząc na liczbę wyświetleń, mogę powiedzieć, że Wam również się on spodobał. Jeśli macie ochotę, przesyłam link do niego- Książka prawdę ci powie #TAG ♥

Jeśli chodzi o zasady, wybierzcie jedną książkę i losujcie. :D

1. Słowo, które określa twoją osobowość.

Przekomarzania (231)

Każdy chyba lubi przekomarzać się z kimś. ;D 
2. Słowo, które określa twoje marzenia.

Young (118)

Aż taka stara to ja nie jestem. XD Jednak młodsza nie chciałabym być. Odpowiada mi mój wiek. ;)

3. Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.

Myje (190)

Nic złego nie mam na myśli. :D Chociaż mogłaby to być dość kulturalna rozmowa nawet. xd

4. Słowo, które opisuje twoje życie uczuciowe.

Otworzył (258)

Wygląda na to, że jestem otwarta na propozycje. ♥ ^^



5. Słowo, które opisuje coś, co nigdy ci się nie wydarzy.

Niski (106)

Rzekłabym, że jestem średniego wzrostu. Nie jest aż tak źle. ;)

6. Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.

Bailey i Fern świetnie się bawili, śmiejąc się i uważnie słuchając. (170)

Znowu bardzo ambitne zdanie mi się trafiło. xd Trochę długie jest, żebym go sobie wytatuowała na ciele. ;D Nie wiem, czy bym tyle wytrwała. xd

7. Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.

Ambrose utkwił wzrok w jednym punkcie i odezwał się mocnym głosem. (291)

Wygląda na to, że nie podali mi gotowej odpowiedzi i muszę jej szukać, robiąc to, co główny bohater tej książki, czyli skupić się i wpaść na jakiś przegenialny pomysł. :D
8. Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.

Nie ujawnił swoich uczuć ani nie zareagował na jej miłosne wyznanie. (182)

Wygląda na to, że nic nie będę krzyczeć i wszystko zachowam dla siebie. :P

9. Zdanie, które opisuje twoją przyszłość.

Fern potrzebowała czasu, bo ból, który odczuwała, był na razie zbyt silny. (290)

To mi się akurat bardzo podoba. <3 Czas leczy rany, a przyszłość może nam przynieść wiele dobrego. ;)
10. Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie. 

Dałeś mi nadzieję, Ambrosie. Może przywróciłeś mi trochę wiarę. (323)

To też fajne wylosowałam. :) Do wykonania zachęcam osoby, które mają na to ochotę. ^^


Padło kilka imion w wymienionych zdaniach i jestem ciekawa, czy komuś udało się odgadnąć tytuł książki, z której korzystałam. ^^ 
Tu macie odpowiedź --> "Making Faces" Amy Harmon



♥ Julia

4 komentarze:

  1. Ooo, a ja myślałam ostatnio o jakimś TAGU, że fajnie byłoby zrobić coś takiego... a więc może też się wezmę za ten :D

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejka jak ja dawno ani nie widziałam u nikogo, ani nie robiłam TAGu :O :D Fajnie przeczytać coś innego :D Mogę pożyczyć ten TAG? :> :D

    OdpowiedzUsuń