sobota, 24 marca 2018

Książka prawdę ci powie #TAG ♥

Serdecznie dziękuję za nominację. Zapraszam Was do zabawy! ;)
Wybierz jedną książkę i losuj. :D

1. Słowo, które określa twoją osobowość.
Rozczulona (220)
Widzę, że mamy tu ciekawy początek. Ostatnio rozpłakałam się na filmie animowanym, więc wszystko by się zgadzało. XD

2. Słowo, które określa twoje marzenia.
Pluskanie się (332)
Idealne słowo na podróżowanie w najdalsze zakątki świata. ♥



3. Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.
Odetchnąć (156)
Wygląda na to, że powinnam im powiedzieć, by odetchnęli i przestali się awanturować. Mądra rada. xd

4. Słowo, które opisuje twoje życie uczuciowe.
Odcinku (39)
Ciężko to zinterpretować jakoś logicznie. xd Może zakochuję się w każdym odcinku serialu, który oglądam? :D Jest ich naprawdę wiele, a moje serce jest bardzo pojemne. ♥


5. Słowo, które opisuje coś, co nigdy ci się nie wydarzy.
Bratem (366)
Brata mieć nie będę. Musi wystarczyć mi siostra. :D

6. Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.
Marek zamruczał niezadowolony, patrząc na ekran telefonu. (380)
Jakie długie zdanie tu mamy, a takie wartościowe, cenne i symboliczne, że ulalaa. XD Nie, nie i jeszcze raz nie. ^^

7. Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.
Może pójdę z tobą?- zaproponował. (45)
Może podróż w nieznane z nieznajomym zaprowadzi mnie do miejsca, które być może pozytywnie mnie zaskoczy? ;P


8. Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.
Są same w mieszkaniu już ponad godzinę. (390)
Czyżbym o czymś zapomniała przed podróżą marzeń? Może o kimś lub o czymś? :D

9. Zdanie, które opisuje twoją przyszłość.
Na korytarzu przy biurku ochroniarza przycupnęła na ławce staruszka. (220)
Może to ja będę tą uroczą staruszką? xd

10. Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie. 
Wszyscy czujcie się otagowani przeze mnie. :>
Nie wolno nam niczego wymuszać na pacjentach. (138)


Udało Wam się odgadnąć tytuł książki, z której korzystałam? :D
Mała podpowiedź- polska autorka. :)
Odpowiedź ukryta obok po zaznaczeniu -> "Obsesja" Katarzyny Bereniki Miszczuk

♥ Julia

16 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na post :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Coś trochę luźniejszego. ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na TAG. Przyznam szczerze, że jeszcze nie spotkałam się z takim :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wykonanie TAGU! Super sobie poradziłaś. I bardziej pokojowo załatwiłaś sprawę z wrogami niż ja :D
    Jeszcze nie czytałam tej książki, ale się nadrobi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie tego tagu było naprawdę zabawne. :D

      Usuń
  4. Jezu, te gify są tak trafnie dobrane, że sie uśmiechałam jak wariat, szczególnie przy Ianie! Czytając ten tag, zdałam sobie sprawę z tego, że już go sama kiedyś robiłam. Lubię ten moment, kiedy jest zdanie, które masz sobie wytatuować, zawsze wychodzi coś dziwnego XD. Tag na plus!
    #SadisitcWriter

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy TAG :D Nie mam pomysłu co do tytułu,czytam mało polskich książek.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for sharing this lovely post dear,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze super tag! Chyba się skuszę i też go zrobię. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mam banana na twarzy jak czytam takie Tagi i niewykluczone, że zrobię taki też u siebie :)
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten TAG, muszę go koniecznie kiedyś zrobić!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń