sobota, 2 grudnia 2017

STUDIO ACCANTUS BOOK TAG!

Witam :D



Nie słyszałam wcześniej o tym tagu, więc dziękuję Marcie z bloga Przemyślenia ZaczytanejBelli za nominację. Zaczynajmy! :D






  • Bartek Kozielski - autor o ogromnej wyobraźni

Może to być Jennifer L. Armentrout i jej "Dark Elements" oraz "Lux", albo Danielle L Jensen i jej trolle. ♥ Pasuje mi tu również Sarah J. Maas oraz Cassandra Clare. xd

  • Paweł Skiba - autor, który wydaje zdecydowanie za mało książek

Z miłą chęcią poczytałabym coś od pani Kerstin Gier. Xemerius był cudowny. :D ♥

  • Dorota Kozielska - tajemniczy bohater, o którym niewiele wiadomo

Trudne pytanie. Może Heathcliff ("Wichrowe Wzgórza")?

  • Adrian Wiśniewski - bohater-psychopata

Jeny. Nie mam pojęcia. ;/ Może Bestia Remigiusza Mroza?

  • Sylwia Banasik - autor, po którego książki sięgasz w ciemno, bo wiesz, że ci się spodobają

Moja ukochana Colleen Hoover, której książki uwielbiam. ♥ Trudno jest wybrać moją ulubioną, ale na prowadzeniu jest "It Ends With Us".

  • Jarek Kozielski - autor, który ma talent do tworzenia czarnych charakterów

J.K. Rowling stworzyła kilka cudownych i paskudnych czarnych charakterów. :D

  • Nowe wideo w każą środę - autor, którego książek nie możesz się doczekać

Jak już niedawno wspomniałam staram  się czytać większość książek Colleen Hoover, gdyż każda jest wyjątkowa w swojej prostocie. Mogę tu jeszcze dopisać Sarah J. Maas, którą kocham za pewną postać. :D

  • Wideo specjalne - książka, którą przeczytałaś tylko dla rozrywki

Większość książek czytam dla rozrywki. xd Jednak te Jennifer L. Armentrout sprawiają mi przyjemność. Lubię jej tę trylogię "Dark Elements". ♥ Tu pasują też historie pani Elle Kennedy. ;)

  • Z tej strony Bartek Kozielski, reżyser Studia Accantus... - książka, która nigdy ci się nie znudzi

HARRY POTTER zdecydowanie! :D Uwielbiam Zgredka i humor bliźniaków. :D♥♥

  • "Wszystko, czego pragnę to Ty" - książka, której premiery nie możesz się doczekać

Chyba nie mam takiej. Najpierw muszę nadrobić zaległości, a trochę się tego nazbierało. XD

  • "Wcale nie, ależ tak" - książka z zabawnymi dialogami

Trylogia "Ja, diablica" pasuje tu idealnie. Właśnie za to tak bardzo ją lubię. Słyszałam, że w innych książkach tej autorki również widoczny jest humor. Mam nadzieję, że się kiedyś o tym przekonam. 

  • "Marzenie mam" - bohater, który dąży do zrealizowania jakiegoś celu

Tutaj to każda trylogia, seria czy cykl by pasował. Po coś są te kolejne części. XD

  • "Belle" - bohaterka łamiąca męskie serca

Może główna bohaterka z "Dark Elements". Layla coś nie mogła się zdecydować. xd U Allie z "Wybranych" też było podobnie. ;p

  • "Gdy wierzysz" - książka, która daje nadzieję

Wspaniała historia, wzruszająca, została ukazana w książce "Powietrze, którym oddycha" Brittainy C Cherry. Każdy zasługuje na szczęście. 

  • "Strasznie już być tym królem chcę" - ulubiony bohater-dziecko

Panna Mia, najlepszy detektyw w "Silver". XD

  • "Niech nas będzie więcej" - kogo zapraszasz do zrobienia tagu?

Osoby, które mają na to ochotę. *_*



♥ Julia

12 komentarzy:

  1. Dzięki za tak szybką odpowiedź!
    Pani Clare i J.K. Rowling skradły nasze serca <3
    Hoover także ma niesamowite książki, ale ja kocham "Maybe someday" najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wolniejszy weekend, także korzystam z niego. XD
      "Maybe Someday" jest u mnie chyba na drugim miejscu. <3 ♥

      Usuń
  2. Zgadzam się co do Hoover. Dla mnie bohaterką łamiącą serca była Scarlett O'Hara z "Przeminęło z wiatrem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie Jennifer L. Armentrout ma wielką wyobraźnie tę fantastyczną jak i romantyczną.Ja też po Hoover sięgam w ciemno :)Tych bohaterów łamiących serca jest sporo, ale gdy trzeba nie przychodzą do głowy :) Interesujący Tag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie z Hoover - nie odpuszczę żadnej z jej książek :) Jak na razie na żadnej się nie rozczarowałam i mam nadzieję, że tak pozostanie. U mnie króluje "Maybe someday", ale "It ends with us" też było świetne.
    Polecam "Szeptuchę", czyli serię "Kwiat paproci" pani Miszczuk. Doceniam ją głównie za mitologię słowiańską. Humor też występuję, ale nie w jakimś dużym natężeniu. "Ja, Diablicy" jeszcze nie czytałam, ale planuje kiedyś to zrobić.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Maybe Someday" też jest cudowne. ♥♥♥
      Muszę wypożyczyć kiedyś te książki. :D

      Usuń
  5. Ja również chętnie przeczytałabym coś jeszcze od pani Gier. Na szczęście przede mną jeszcze cała "Trylogia czasu".

    OdpowiedzUsuń