środa, 8 listopada 2017

Marry, Kiss, Cliff BOOK TAG! ;)

Bardzo podoba mi się ten tag, więc postanowiłam go wykonać. Mam nadzieję, że wam się spodoba. ;) Zdecydowałam się na dziesięć pojedynków, a więc zaczynajmy! :D

1. ADRIAN IWASZKOW- PEETA MELLARK- GIDEON DE VILLIERS

Marry: Podoba mi się to zestawienie, gdyż nie muszę długo myśleć nad swoją odpowiedzią. Będzie to oczywiście moroj Adrian Iwaszkow, którego poznałam w "Akademii Wampirów" kilka lat temu. ♥♥♥ Jego postać spodobała mi się od samego początku i przez to przeczytałam również "Kroniki Krwi".

Kiss: Trylogię czasu bardzo lubię, więc stawiam tu na Gideona. ;P

Cliff: Przepraszam, ale Peeta leci z klifu.


2. RHYSAND- ZAYNE- JACE HERONDALE

Marry: Odpowiedź jest tylko jedna- RHYSAND. ♥♥♥ Świetna postać, która zainteresowała mnie w "Dworze cierni i róż", ale zafascynowała w "Dworze mgieł i furii". <3

Kiss: Pan Jace Herondale. :D

Cliff: Zayne z "Ognistego pocałunku". Nie jest to okropna postać, ale w tym zestawieniu wypada najgorzej.

3. PIOTRUŚ- ALEX- QUENTIN

Marry: Alex z "Love Rosie". Lubię tego bohatera. ;)

Kiss: Nie wiem, który jest gorszy z nich. xd Może Quentin?

Cliff: Piotruś, Piotruś, Piotruś leci z kliiiiiiifu. Bye kolego. XD

4. WILL HERONDALE- HENRY- DEAN HOLDER

Marry: Hmm... Bardzo lubię pierwszą postać, więc niech tak zostanie. xd

Kiss: Dean Holder z "Hopeless". Początkowo tajemnicza postać, ale z czasem było coraz lepiej. :)

Cliff: Tym razem Henry z "Silver" leci w dół. xd

5. DAMON SALVATORE- ROWAN- HARRY POTTER

Marry: Wybór jest tylko jeden. DAMON ♥♥♥ Uwielbiam postać serialową, ale ta książkowa również przypadła mi do gustu. W końcu Damon to Damon, wszędzie fajny. <3

Kiss: Rowan ze "Szklanego tronu" nie zachwycił mnie jakoś szczególnie, ale przede mną wciąż kolejny tom, więc może bardziej mnie on przekona do siebie. 

Cliff: Oj, Harry lecisz. Jak masz różdżkę to może nie będzie z tobą tak źle. XD

6. TRISTAN DE MONTIGNY- MILES- DORIAN

Marry: Wybieram trolla. :D Tristan jest ciekawą postacią, którą chyba każda z was polubiła. :)

Kiss: Dorian ze "Szklanego tronu" zasłużył na całusa. :p

Cliff: No i został nam Miles, który jest z książki pani Hoover "Ugly love". Denerwowały mnie czasami te jego wybory i decyzje.

7. RIDGE- STEFAN SALVATORE- DRACO MALFOY

Marry: Ridge i te jego piosenki. <3

Kiss: Chyba czas na pana Salvatore. xd

Cliff: Bye bye Draco. :D

8. KORDIAN ORYŃSKI- BEN- RYLE

Marry: To jest trudny wybór, gdyż nie wielbię tych postaci. Jednak wybiorę tego pana z książki Colleen Hover "November 9".

Kiss: Tu może być Ryle również z powieści pani Hoover. "It Ends With Us" bardzo lubię, ale za tą postacią nie przepadam. Sam na to sobie zasłużył.

Cliff: Zordon szykuj się. xd

9. ROTH- GANSEY- WILL 

Marry: Roth z "Ognistego pocałunku" zasługuje na to miejsce. ;D

Kiss: Will, ale ten Will z "Zanim się pojawiłeś". :)

Cliff: Spada Gansey, gdyż jeszcze muszę go bardziej poznać. Za mną dopiero pierwszy tom "Króla Kruków". ;) 

10. CALEB- DYMITR BIELIKOW- GRAYSON

Marry: Grayson jest świetny. Przypomniało mi się właśnie, że ja wciąż nie dokończyłam "Silver". xd

Kiss: Dymitr to dla mnie postać dość obojętna, ale może tu zostać. 

Cliff: Zdecydowanie Caleb powinien spaść z klifu. "Mimo moich win" to jest jedna z gorszych książek, którą przeczytałam w tym roku, z tak nieznośnymi głównymi bohaterami. ;p Nie zamierzam kończyć tej trylogii. ^^


♥ Julia

4 komentarze:

  1. Wow, fajny TAG!
    Kilka postaci z Harry'ego - szkoda że wszyscy lądują w przepaści :D
    Resztę trochę znam a trochę nie, trzeba nadrobić, szczególnie tych z kategorii "marry"
    https://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2017/11/gdy-tu-dotrzesz-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy go znalazłam u kogoś, też mnie zaciekawił. :) Zachęcam do wykonania. :D

      Usuń