niedziela, 29 sierpnia 2021

„Człowiek nietoperz” Jo Nesbø








Człowiek nietoperz
Jo Nesbø
Cykl: Harry Hole (tom 1)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie






Już od dawna miałam ochotę zapoznać się z twórczością tego autora, a konkretnie chciałam zacząć od tego cyklu. Chociaż zwlekałam, ponieważ wielokrotnie słyszałam i czytałam, że „Człowiek nietoperz” to dość kiepski kryminał i po przeczytaniu tej książki mogę przyznać, że niestety mieli rację.


Dawno nie czytałam takiego kryminału, który by mnie tak wynudził i rozczarował, że już nawet nie byłam zaciekawiona, kto jest mordercą. Nie rozumiem, po co w tej historii tyle przydługich ciekawostek i informacji, które w ogóle mnie nie interesowały i w sumie to nie miały większego znaczenia dla samej sprawy. Pod koniec zdarzało mi się już omijać niektóre fragmenty, bo miałam ich już serdecznie dość.


Odnoszę wrażenie, że autor, zamiast porządnie skupić się na wątku kryminalnym, wolał poświęcić więcej uwagi tym mniej znaczącym. Zawiodłam się na tej pozycji, dlatego nie wiem, czy mam ochotę sięgnąć po kolejne tomy z tej serii.

♥ Julia

2 komentarze:

  1. Szkoda, że autor odbiegł trochę od wątku głównego. Zaś tytuł kojarzy mi się tylko z Batmanem.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń