środa, 29 lipca 2020

"Płonąca namiętność" K. Bromberg






Płonąca namiętność
K. Bromberg
Cykl: Życiowi bohaterowie (tom 2)
Wydawnictwo: Editio






W końcu udało mi się poznać wszystkie książki z cyklu "Życiowi bohaterowie" K. Bromberg. Historia ukazana w pierwszym tomie mnie niezwykle rozczarowała. "W kajdankach miłości" to nie książka dla mnie. Jednak pozostałe dwie to już inna bajka i obie historie przeczytałam z ogromną przyjemnością, także jestem zadowolona, że po nieudanym początku, udało mi się sięgnąć po te dwa kolejne tomy. 


Tym razem głównym bohaterem z braci Malone jest strażak Grady, w którego życiu  pojawiła się Dylan, która jest autorką tekstów piosenek. Dziewczyna potrzebowała uciec od swojego obecnego życia i znaleźć się w zupełnie innym środowisku, aby w spokoju móc dokończyć swoją pracę. W ten sposób trafiła do przyjaciela swego brata, z którym będzie mieszkać przez jakiś czas, aby dokończyć to, co zaczęła.


Książka mnie zainteresowała już od samego początku i przeczytałam ją na dwa razy. Bohaterowie są sympatyczni, zabawni, którzy muszą przezwyciężyć swoje lęki i obawy. Z czasem zbliżają się do siebie i otwierają się przed sobą. To, co przydarzyło się strażakowi jakiś czas temu, sprawiło, że ten nie szuka stałego związku. Ponadto to wydarzenie pozostawiło po sobie blizny, z którymi nawet najbliżsi nie potrafią sobie poradzić, aby mu w jakiś sposób pomóc. Nic do niego nie dociera, bywa uparty. Jednak to właśnie Dylan jako jedyna ma na niego tak dobry wpływ. Wie, jak mu pomóc. On również wie, co jest dla niej najlepsze. Ich relacja wypadła niezwykle naturalnie. 


"Płonąca namiętność" to historia, która od pierwszych stron jest wciągająca. Jest ona niezwykle sympatyczna, zabawna, ale i poruszająca. Ukazuje, z czym musi mierzyć się osoba, która wybrała sobie taki, a nie inny zawód. Bohaterowie są dobrze wykreowani, a ich relacja rozwinęła się w sposób naturalny, że aż chce im się kibicować. Chyba powinnam zerknąć na inne powieści tej autorki, bo czyta się je niezwykle lekko i z przyjemnością. 

♥ Julia

7 komentarzy:

  1. Sama nie wiem. Jakoś bardzo nie jestem przekonana.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobała najbardziej, chociaż nie ukrywam, że brat pilot bardziej mnie pociągał XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam książek autorki, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie lekkie i wakacyjne ma te swoje książki ;)

      Usuń