wtorek, 27 września 2016

My book wish list #2



Witam Was! :) 
Przychodzę dzisiaj z kolejnymi tytułami książek. Stwierdziłam, że muszę wstawiać ich trochę więcej, gdyż zbyt często musiałabym wstawiać posty tego typu na bloga. Trochę uzbierało mi się tych powieści. Wybrałam te pozycje, które chciałabym przeczytać w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że jakoś się zorganizuję i znajdę czas na czytanie. Jak widać, chcę zabrać się za inne powieści Hoover, gdyż Never Never strasznie mnie zawiodła, ale słyszałam tyle dobrego o tych poniższych. Pojawiły się tu również nazwiska polskich autorów.


Przeczytane: 4, 6, 9, 11,


Czytaliście którąś z powyższych książek? 
Dajcie znać, co o nich sądzicie. :D

xoxo
Julia

 
Instagram: joolsandherbooks  

16 komentarzy:

  1. Ponad wszystko to ciekawa, ale moim zdaniem troszkę dziecinna książka. Hopeless to cudo tak jak Maybe Someday. A Porwaną pieśniarkę musisz przeczytać. :D
    Pozdrawiam WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Porwaną pieśniarkę, czytam same pozytywne recenzje. :D
      Te dwa tytuły pani Hoover też są bardzo wychwalane. ;)

      Usuń
  2. Hej! Ja niestety nie czytałam żadnej z tych książek, ale prawie o każdej z nich czytałam po kilka recenzji i same pozytywne. Ja to bym z pewnością znalazła czas na ich przeczytanie, gorzej tylko z tym jak je zdobyć.. nie jestem pewna czy znajdę je w swojej bibliotece, a na kupowanie to na razie nie mam pieniędzy, takze cóż. Ale najbardziej mam ochote na ''hopeless''
    Pozdrawiam:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwie z powyższych książek znalazłam w swojej bibliotece. ;)

      Usuń
  3. Czytałam 7 książek z wymienionych i najbardziej podobały mi się "Maybe someday" oraz "Dwór cierni i róż".
    "Ponad wszystko" trochę mnie rozczarowała - była to taka słodka, lekka opowieść, ale większość wątków było dla mnie niedopracowanych. Zabrakło parędziesiąt stron więcej.
    O "Byliśmy łgarzami" słyszałam przeróżne opinie, niektóre bardzo negatywne, ale i tak kiedyś ją przeczytam, bo jestem ciekawa jak ją odbiorę :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, od której książki pani Hoover zacząć. :p
      "Szklany tron" pozytywnie mnie zaskoczył i oczekuję tego samego od tej serii. ;)
      Od "Ponad wszystko" nie oczekuję jakiegoś większego wow.
      "Byliśmy łgarzami" kusi mnie, ale ja również czytałam te mniej pozytywne recenzje.

      Usuń
  4. Czytałam tylko "Porwaną pieśniarkę" (chwila ciszy) i bardzo Ci ją polecam!! ^.^
    "Przewieszenie" i "Trawers" to książki, które planuję przeczytać najwcześniej, bo nie mogę się doczekać końca tej historii.
    Panią Hoover na razie sobie odpuszczam, ale na pewno kiedyś do niej wrócę.

    Naprawdę wybrałaś same fantastyczne książki i z chęcią przeczytałabym wszystkie z nich ^.^

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. 3,7 i 9 czekają na półce na przeczytanie, więc pewnie za jakiś czas będę mogła coś więcej o nich powiedzieć, czy polecam, czy nie, za to Byliśmy łgarzami mam już za sobą i muszę przyznać, że jest to książka nietypowa. Tuż po przeczytaniu raczej byłam do niej negatywnie nastawiona, jednak z biegiem czasu, kiedy już emocje opadły i zaczęłam patrzeć z innej perspektywy, zaczęłam doceniać pomysł i koncepcję, a także zakończenie. Jednak czytało mi się trochę niechętnie, więc sama nie wiem, czy polecać. Chyba warto przekonać się samej. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sprzeczne opinie czytam o tej książce. ;P

      Usuń
  6. Polecam bardzo gorąco "Ponad wszystko"! Uwielbiam tą książkę, tak samo jak "Fangirl" - obie dostarczą Ci miło spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten drugi tytuł mam w oryginale i wkrótce chcę ją przeczytać. :)

      Usuń
  7. Również chcę przeczytać "Byliśmy łgarzami" oraz "Silver. Druga księga snów". Natomiast czytałam już "Ponad wszystko". Tutaj jest moja recenzja:http://bookwithhottea.blogspot.com/2016/08/recenzja-2-ponad-wszystko-nicola-yoon.html
    Cały czas się waham czy przeczytać "Never never ", ale może zaryzykuję.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę do Ciebie. :)
      Never Never nie polecam, ale może Tobie się spodoba. ;p

      Usuń
  8. nic jeszcze z nich nie czytałam :/ czy ktoś ma pożyczyć czas? :D

    OdpowiedzUsuń