wtorek, 13 września 2016

My book wish list #1



Witajcie :) 
Chcę zacząć coś nowego na tym blogu. Chodzi mi tu o tak zwaną książkową listę życzeń. Chciałabym raz na jakiś czas wybrać sześć ( może więcej? ) książek, które w najbliższym czasie planuję przeczytać. Jest tych książek tak wiele, że czasami zapominam o danym tytule. Wtedy mogłabym powrócić do tej listy, by sobie przypomnieć o danej pozycji. Przed przeczytaniem mogłabym również poznać Wasze zdanie na ich temat.


Przeczytane: 1, 2, 3, 5, 6

Czytaliście którąś z powyższych książek?
Dajcie znać, co o nich sądzicie :)) 

xoxo
Julia

16 komentarzy:

  1. O "Never Never" czytałam kilka recenzji i podobno szału nie robi.
    Makijaż to nie moja bajka, więc książkę Red Lipstik sobie daruję.
    Oglądałam film "Złodziejka książek" i po pierwowzór raczej nie sięgnę ;)
    No nic, oby Tobie książki się spodobały :D
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet filmu nie obejrzałam "Złodziejki książek", także nie wiem, czego mam się w sumie po niej spodziewać :)
      :*

      Usuń
  2. Zarówno książka jak i ekranizacja "Złodziejki książek" już za mną. Mogę z całą pewnością polecić tę pozycję.
    A co do reszty, mam ochotę zabrać się za czytanie "Wszystkich jasnych miejsc", jednak nie wiem kiedy się to stanie. Książka RLM zdecydowanie nie dla mnie. Recenzje "Never Never" jakoś mnie nie zachęcają. O "Swobodnej" nie słyszałam. Kiedyś na pewno zabiorę się za twórczość Mroza.
    Pozdrawiam i owocnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie wiem na temat "Złodziejki książek" :PP
      Ewę oglądam i jestem ciekawa, jaka jest jej książka :)
      "Swobodna" to druga część "Bezmyślnej". Zaczęłam i chciałabym dokończyć trylogię, gdyż nie lubię mieć ich niedokończonych.
      Książki Mroza ostatnio są tak popularne, że i na mnie przyszła pora, by coś przeczytać ;D
      Dzięki :>

      Usuń
  3. Złodziejkę książek znam tylko z filmu :) I bardzo mi się podobała!
    Natomiast o Never, Never czytałam wiele niepochlebnych opinii. Sama miałam styczność z jedną książką Colleen Hoover "Ugly love" ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złodziejki..." nie oglądałam, ale słyszałam wiele pozytywnych słów na temat książki :)
      Nie czytałam jeszcze książek Colleen Hoover :p No zobaczymy :D

      Usuń
  4. ''Jest tych książek tak wiele, że czasami zapominam o danym tytule'' to takie podobne do mnie! Zawsze - kolokwialnie mówiąc - jaram się jakimś tytułem, a później zapominam o jego istnieniu. Mogę trochę pomóc, bo czytałam trzy książki z tych wszystkich pozycji. ,,Never never'' mimo lekkiego pióra dupy nie urywa. Czyta się bardzo szybko, ale to by było na tyle. ,,Wszystkie jasne miejsca'' kolejne rozczarowanie, ale nie odradzam, bo wiele osób przeżywa ekstazę na samą myśl o tej powieści. Natomiast o ,,Złodziejce książek'' trudno mi mówić. Czytałam, ale po filmie więc to odbiera element zaskoczenia czy niepokoju. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      A ja właśnie filmu nie oglądałam :P

      Usuń
  5. Neve Never chciałam przeczytać, ale po tylu negatywnych recenzjach mój zapał nieco się ostudził. Za to Złodziejka książek też znajduje się na mojej liście. Wszystkie jasne miejsca zaś czytałam i serdecznie polecam, bo ta książka zniszczyła mnie emocjonalnie i już nie mogę się doczekać, aż przeczytam ją po raz kolejny! ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę mieć "Wszystkie jasne miejsca" po angielsku i nie mogę się doczekać, kiedy wujek mi ją przywiezie XD

      Usuń
  6. Naprawdę dobry pomysł, bo ja cały czas zapominam o tym, co mam czytać :D
    "Złodziejka książek"-cudo ♥ Zwłaszcza narracja jest obłędna!
    "Ekspozycja"-myślę, że już znasz moje OCH-y i ACH-y na jej temat :D
    Reszty książek nie miałam przyjemności poznać :D Może kiedyś....
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy chwalą "Złodziejkę..." :P
      Mogę powiedzieć, że czytam właśnie "Ekspozycję" ;D

      Usuń
  7. Ja gorąco polecam "Złodziejkę książek"! Naprawdę robi wrażenie. Z wymienionych przez ciebie chętnie przeczytałabym Never Never, żeby w końcu wyrobić sobie porządną opinię o Colleen Hoover.

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się jeszcze z negatywnymi recenzjami tej "Złodziejki książek". Coś w tym musi być :)

      Usuń
  8. Mam to do siebie, że nie cierpię czytać książek, które są akurat na topie. Dlatego na mojej wishlist pojawiłoby się kilka bardzo kultowych tytułów, ale czekam aż zupełnie przycichną :p
    Akurat żadnej z tych jeszcze nie czytałam, ale naczytałam się sporo pozytywnych recenzji o "Ekspozycji" i "Złodziejce książek" .
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń