poniedziałek, 25 lipca 2016

Zagrożeni

Jest to trzecia książka z serii Wybrani. Pierwsza KLIK, a druga część tu KLIK.

MOGĄ BYĆ SPOILERY DO POPRZEDNICH CZĘŚCI




Po śmierci Jo nic nie jest jak dawniej. Nauka straciła sens dla Allie. Często siedziała samotnie na dachu. Tkwiła tam jak żywy gargulec (Xemerius, to ty? :P ). Dziewczyna nie potrafiła pogodzić się ze śmiercią swojej najbliższej przyjaciółki. Odsunęła się od osób, których na niej bardzo zależało. Allie decyduje się na ucieczkę z Akademii. Długo to ona nie była poza Akademią. Pewna osoba z rodziny przekonała ją do pozostania i nadrobienia zaległości w szkole. Oczywiście nie obyło się to bez kary. 

Allie wciąż miewa koszmary. Te są najczęściej związane z Jo. Wciąż ma ataki paniki. Z czasem Allie zaczyna się irytować, że nie udało im się przez tak długi czas odnaleźć szpiega. Nie wiedzą komu mogą zaufać. Każdy wydaje się być podejrzanym w tej sprawie. Postanawiają więc wziąć sprawy w swoje ręce. Zoe i Nicole bardzo zbliżyły się w tej części do Allie. Oczywiście wciąż mogła polegać na Rachel i na chłopaków. 

Nathaniel sprawia coraz większe kłopoty. Jego plany mają większy zasięg niż myśleli. Nie obyło się oczywiście w tej części bez spotkania z nim. Akcja przyspieszyła dopiero pod koniec książki. Zakończenie wynagrodziło resztę.

Muszę przyznać, że dwie poprzednie części dużo bardziej mi się podobały. Ta mnie aż tak nie zaciekawiła, ale czytam dalej. Recenzja może i krótka, ale cóż mogę więcej powiedzieć? Allie z każdą kolejną książką jest coraz bardziej irytująca, a akcji prawie tu nie ma. 

xoxo
Julia

16 komentarzy:

  1. A czytałaś "Tajemny Ogień" tej autorki?
    Gorąco polecam, jest miażdżący :D

    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że czytałam. Jest nawet recenzja. Bardzo mi się ona podoba i nie mogę doczekać się kolejnej części :)

      Usuń
  2. Kolejne części są przeciętne moim zdaniem. Pierwszy tom był najlepszy. :)
    Pozdrawiam: http://kochaneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że pierwszy jest najlepszy :D

      Usuń
  3. Xemerius <3 hahaha on był świetny :DD
    Ciągnie mnie do tej serii, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xemerius jest najlepszy :D

      Usuń
    2. Nominowałam Cię, moja droga, do LBA! :D
      Zapraszam po więcej informacji do mnie: http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-1-2-3.html#more
      Mam nadzieję, że odpowiesz na nominację!
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za nominację :))

      Usuń
  4. Ta seria nie jest dla mnie :D próbowałam czytać pierwszy tom, ale odłożyłam go po kilkunastu stronach. Może jeszcze kiedyś dam mu szansę ;)

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy chyba najlepszy, także jak Ci się nie spodobał, nie czytaj dalej :)

      Usuń
  5. Ja jak na razie przeczytałam dwa tomy z tej serii i nie wiem czy sięgać po trzeci, bo wszyscy piszą, że ten jest najgorszy :( Bardzo mnie jednak ciekawi ta seria i kiedyś na pewno ją skończę ;)
    Kochana, świetny jest ten twój blog! Oczywiście będę go obserwować i często na niego wpadać <3

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i w wolnej chwili zapraszam do mnie na 'Business English Magazine 54/2016 | Recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    P.S. Zapraszam do obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zawiodłam się. Myślałam, że cała seria jest naprawdę genialna.
      Dziękuję <33
      Oczywiście zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  6. Postu jeszcze nie czytałam, bo nie czytałam również poprzednich części tej serii, a nie chcę nic sobie spoilerować, ale jak przeczytam już te części to na pewno zobaczę recenzję :)
    Świetny masz blog :)
    Oczywiście obserwuję.
    Nominowałam cię do LBA!
    Pytania znajdziesz na moim blogu.
    Liczę, że zrobisz ten tag jak najszybciej, czekam z niecierpliwością.
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Xemerius jest tylko jeden :D Uwielbiam go.
    Co do "Wybranych" to jak dla mnie z każdą częścią było coraz gorzej. Ostatnio czytałam "Tajemny ogień" i na razie zapowiada się trochę lepiej ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tajemny ogień" bardzo mi się podobał. Jeśli chodzi o "Wybranych" to mam podobne zdanie :)

      Usuń