sobota, 16 lipca 2016

Tajemny ogień

Nie spodziewałam się, że ta książka tak bardzo mi się spodoba. Tak mnie wciągnęła, że przeczytałam ją w dwa dni. Mam nawet teraz ochotę przeczytać sagę Wybrani pani Daugherty. Jednym się ona podoba, a drudzy odradzają. Czas się w końcu przekonać i ją przeczytać. 

Głównymi bohaterami są Taylor Montclair i Sacha Winters. Dziewczyna mieszka w Anglii, a chłopak we Francji. W życiu dziewczyny zaczynają dziać się dziwne rzeczy, których nie potrafi sama wyjaśnić. Natomiast w rodzinie Sachy panuje klątwa od wielu pokoleń i za kilka tygodni chłopak ma umrzeć. Sacha jest ostatnim, który ma zginąć w swoje 18 urodziny. Taylor jest bardzo zdolną i ambitną osobą. Natomiast Sacha zrezygnował ze szkoły i zadaje się z niewłaściwym towarzystwem. Mimo tych wszystkich różnic, polubili się. Jednakże całkowite zaufanie nie pojawiło się od razu. 




Pewnego razu nauczyciel dziewczyny oraz nauczyciel chłopaka postanawiają ich ze sobą zapoznać. Taylor jest bardzo dobrą uczennicą, która stara się dostać do Oksfordu. Dziewczyna ma mu udzielać korepetycji z języka angielskiego, chociaż jak widać chłopak nieźle daje sobie radę z tym językiem. Był to oczywiście pretekst do czegoś znacznie większego. 

Akcja dzieje się na zmianę. Raz wydarzenia dzieją się w Anglii, a potem przenosimy się do Francji. Takie przeskoki były ciekawe. Z czasem jednak złączyło się to w całość. Dowiadujemy się, że ich życie jest w pewien sposób powiązane ze sobą. Wiadome jest, że Taylor i Sacha nie są całkowicie normalnymi ludźmi. Jest też jedno ale. Czy uda im się wcześniej spotkać i się wszystkiego dowiedzieć na ten temat przed śmiercią chłopaka? W końcu zostało im już niewiele czasu. 

Książka bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Główni bohaterowie są świetni. Podobało mi się, że wpleciono francuskie słówka. Jedynie mnie czasem irytowała najbliższa przyjaciółka Taylor. Mamy w książce ukazaną ciekawą historię. Już nie mogę się doczekać następnej części z tej serii. Jestem ciekawa, jak potoczą się dalsze losy bohaterów. Okładka bardzo przypadła mi do gustu.

xoxo ♥ 
Julia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz