środa, 20 lipca 2016

Dziedzictwo

Jest to druga część z serii Wybrani. Pierwsza tu: Wybrani

MOGĄ BYĆ SPOILERY DO POPRZEDNICH CZĘŚCI

Seria mnie nieźle wciągnęła. W dwa dni przeczytałam już dwie pierwsze książki. Jak tak dalej będzie to skończę ją w tym tygodniu. 



Allie wróciła do domu. Jednakże długo nie zaznała tam bezpieczeństwa. Książka rozpoczyna się tym, że dziewczyna przed kimś ucieka. Szybko skontaktowała się z odpowiednimi osobami i otrzymała pomoc. Allie resztę czasu spędziła w domu swojej przyjaciółki Rachel. Obie wracają wcześniej do Akademii. Po pożarze z wcześniejszej książki wszyscy mają teraz dużo do zrobienia. W Akademii przebywa już kilka osób, w tym Carter. Allie się cieszy, że może spędzić czas ze swoim ukochanym. 

W Akademii wszystko zaczyna się komplikować. Plusem jest to, że poznała w końcu prawdę, kim jest ta Lucinda. Chociaż Allie wciąż niewiele wie o swoim bracie i Nathanielu. Allie została przyjęta do Nocnej Szkoły. Mają oni bardzo dużo ćwiczeń, a także muszą zajmować się wieloma sprawami. 

Miłość i przyjaźń. Tu też wszystko zaczyna się psuć. Bohaterowie się zmieniają. Czasem działali mi na nerwy, a czasem się dziwiłam, że w tak krótkim czasie można się tak bardzo zmienić. W Wybranych wolałam Cartera, tu Sylvaina. Natomiast  z dziewczyn wolałam Jo, a teraz Rachel. W tej części poznaliśmy również Zoe, która jest młodsza od nich, ale to nie znaczy, że mniej doświadczona. Mamy jeszcze sprawę dotycząca Gabe'a, który okazał się być zdrajcą i mordercą. Wciąż sprawia im kłopoty.

Zakończenie książki bardzo mnie zadziwiło. Kompletnie nie spodziewałam się tego, co się  tam wydarzyło pod koniec. Książki szybko się czyta. Zobaczymy, co dalej.

xoxo
Julia :) 


2 komentarze:

  1. Czytałam inną książkę tej autorki, a mianowicie "Tajemny ogień", który bardzo mi się spodobał :)
    Jestem bardzo ciekawa "Wybranych" :)
    Mam nadzieję, że niedługo uda mi się po sięgnąć po te książki :)
    Pozdrawiam, Amelia :)
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tajemny ogień" też baardzo lubię :)

      Usuń